Mb kedah bendera putih. Menteri Bear Kedah dikecam setelah dakwa pacak bendera putih propaganda politik

MB Kedah jangan politikkan kibar bendera putih, rakyat di bawah kesempitan

Meskipun gerakan awam itu bagi membantu rakyat yang terputus bekalan makanan tetapi Sanusi dilihat prejudis dengan menganggap sebagai propaganda politik hendak menunjukkan kegagalan kerajaan Perikatan Nasional PN.

Kerajaan Kedah tak iktiraf bendera putih

Bagi mereka yang terjatuh dalam gap seperti pekerja gig ekonomi, pekerja tidak formal dan masyarakat luar bandar yang bekerja sendiri. Does he know that? Duit terus masuk dalam bank? Ada yang cakap, orang yang naikkan bendera putih ni nanti naik lemak.

Next

Kerajaan Kedah tak iktiraf bendera putih

Mengulas lanjut, beliau memaklumkan sejak perintah kawalan pergerakan PKP 3.

Bendera putih : Pening tengok perangai pemimpin Pas

Nak survive sampai minggu depan pun susah sebab barang dapur dah habis dan duit tak ada. Sementara itu, Sanusi meminta penduduk Kedah menghubungi Pusat Kawalan Operasi Bencana setempat Pusat Kawalan Operasi Bencana atau PKOB atau wakil tempatan untuk mendapatkan bantuan.

Bendera putih : Pening tengok perangai pemimpin Pas

Katanya, kerajaan negeri juga akan menyalurkan bantuan kepada semua yang terjejas tanpa mengira latar belakang politik dan latar belakang mereka. Pasar raya, stesen minyak, restoran, perniagaan, NGO dan parti politik sejak itu tampil membantu mereka yang telah menaikkan bendera tersebut. Lagi satu, Kerajaan umum hari ni Pakej Ransangan Ekonomi, korang ingat esok bantuan sampai depan rumah? Nanti jawatan ke mana, Mercedes semua hilang.

Next

Menteri Bear Kedah dikecam setelah dakwa pacak bendera putih propaganda politik

Katanya, aduan yang dibuat melalui saluran rasmi akan diberi perhatian sewajarnya tanpa mengira fahaman politik. Buat malu kat orang sekeliling. Pelbagai proses dan redtapes rakyat kena hadap.

Next